Pasek się ślizgał jak:
- był założony nissanowski blow off
- sprężyna drugiego blow offa była zbyt twarda
Teraz się raczej nie ślizga. Nic na to nie wskazuje żeby się ślizgał. Nie sądze żeby opory spiętego na stałe kompersora był tak duże że w komencie naciśnięcia sprzęgła tak zwalniał że dochodziłoby do poślizgu paska.
Układ jest szczelny, przynajmniej po wskazaniach czujnika doładowania moge stwierdzić że pompuje tyle ile trzeba.
LAG - help!!
Re: LAG - help!!
może przyczyna leży w zasilaniu paliwem a nie powietrzem 

Re: LAG - help!!
W swojej instalacji pewnie masz zawór recyrkulacyjny czyli DV a nie BOV.
Ostatnio myślałem co wykombinować żeby dużą ilość powietrza przepchnąć przez DV i chyba tylko duże DV Vortecha i te które można znaleźć w Kitach mają odpowiedni przepływ.
ALE... wpadłem na ciekawy pomysł mianowicie:
można kupić BOV np. podróbkę HKS i na wylot założyć rurkę ,przerabiając go tym sposobem na DV, którą powietrze trafiało by znów w obieg.
Duża wydajność, niska cena i nadal nieco cichsze ale słyszalne efekty dźwiękowe.
Co Wy na to?
Ostatnio myślałem co wykombinować żeby dużą ilość powietrza przepchnąć przez DV i chyba tylko duże DV Vortecha i te które można znaleźć w Kitach mają odpowiedni przepływ.
ALE... wpadłem na ciekawy pomysł mianowicie:
można kupić BOV np. podróbkę HKS i na wylot założyć rurkę ,przerabiając go tym sposobem na DV, którą powietrze trafiało by znów w obieg.
Duża wydajność, niska cena i nadal nieco cichsze ale słyszalne efekty dźwiękowe.
Co Wy na to?
Mój czas na 1/4mili to 13,59 ET (Modlin 2003) bez szpery i slicków BMW M3 3.0 NA by MTG.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
Wicemistrzostwo Polski 2003 i Mistrzostwo Pucharu PZMot.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: LAG - help!!
Mam w swoim układzie jednego DV i jednego BOVa. Z tym że DV pełnie funkcje BOVa, bo wypuszcza powietrze w amosfere.